”Sjukledig”

Idag gjorde jag något sällsynt: jag tog en sjukdag. Det har inte hänt sedan jag blev mamma. Ni vet, att kurera sig med sömn och Netflix, som ”vanliga” människor gör. Det har jag helt enkelt inte haft möjlighet till, ibland blir det bara så. Visserligen blev det bara en halv dag, men hoppas det ändå lite bidrog till att inte brista ut i värre förkylning.

När jag i morse vaknade efter en enligt mig välsoven natt, var jag ändå trött som en trasa. Släpade mig till dagis med Isla, kom tillbaka hem och slängde mig direkt tillbaka under täcket. Tyckte inte jag sov så mycket, men när jag kollade på klockan så var den 13. Hoppsan! Så jag gjorde lite sen frukost, lade mig på soffan och tog äntligen an tredje säsongen av Homeland. Visserligen bara ett avsnitt, innan det var dags att hämta lillfröken igen, men mycket uppskattat ändå.

Just nu läser Joonas nattsagor åt fröken medan jag dör på soffan, sen ska vi minsann se på How I Met Your Mother. Ny säsong finns nu på Netflix! Så även Modern Family, jihuu!

IMG_2091.JPG

4 reaktioner på ””Sjukledig”

  1. Två av mina favvo serier! Vi har bara sett slut how I met your mother redan. 😦 Som tur fortsätter modern family ännu. Big bang theory är också en favorit. Krya på dej!

    Gilla

Kommentera

