Nakki napsahti

I min iver anmälde jag tidigare i höst mitt intresse för föräldraföreningen på dagis och efter årsmötet ikväll är jag både styrelsemedlem samt sekreterare. Hups.

Vet inte vad jag gett mig in i (en enorm mapp placerades bl.a. framför mig, yikes!), eftersom jag har yttepyttelite erfarenhet av styrelsemedlemskap från förr. Men tja, fick bra fiilis av den lilla gruppen föräldrar som ides närvara vid mötet och det är ju kul att lära känna de andra lite bättre.

Få se, få se. Berätta gärna om era erfarenheter av dylika grejs.

Kommentera

