Återfunnen jacka

Plötsligt blev det så kallt att min höstjacka inte var varm nog. Älskar min petrolfärgade vinterjacka, men harmade mig över att min Makia-halsduk & -mössa inte ALLS passar ihop med den. Och alltid orkar man inte vara så ”sportigt” klädd.

Plötsligt mindes jag min gamla Seppälä-jacka från typ 2007 och ser man på: Den kändes riktigt bra och aktuell ännu också! Där sparade jag minsann en slant. Undrade varför jag inte användt den på så länge, men speciellt två senaste vintrar har den inte ens gått på…

IMG_2262.JPG

På tal om jackor: Tänkte sälja min röda, nästan oanvända Makia-vinterjacka. Herrmodell, storlek L – någon som är intresserad? Köpte den efter förlossningen när det var svinkallt, jag var 10 kg tyngre och ingen vinterjacka gick på mig…

Kommentera

