Kära julgubben…

… Mamma och pappa har börjat få frågor om vad jag önskar mig i julklapp (snart är det ju även min födelsedag), så jag gjorde ett litet collage, som ni kanske kan få några idéer av:

Islas julklappsönskemål

LEGO
lego.com

Puinen ksylofoni
toysrus.fi

Teddy Kompaniet Keinulammas, Harmaa
verkkokauppa.babystyle.fi

Soiva laulukirja
adlibris.com

Pianot och lekmuffinsen är bara exempel, det finns ju också andra versioner. Gäller även de övriga grejerna. Paraplyvagnen får gärna vara i annan färg en ljusröd och xylofonen i trä, t.ex. Muminxylofonen är av ganska dålig kvalitet…
Sen gillar jag ju allt med Marimekko, 92/98 är min aktuella klädstorlek just nu.

Hälsningar, Isla
Kommentera

