Ny kalender

Kära bloggläsare, tiden är inne för att skaffa en ny kalender (jep, jag använder ännu traditionell kalender) och eftersom jag inte har tid att springa runt i affärer passar jag på att fråga er: Vilken är din favoritkalender?

Har ju kört med Ratata-kalendern de senaste åren, gillar storleken men är lite störd på de många mellanbladen vid månadsskifte + att själv måsta tuuna den med gummiband och snöre mellan bladen. Hiplade lite på Granits kalender, men kanske ni har bättre tips?

4 reaktioner på ”Ny kalender

  1. Jag har en gång tidigare beställt en kalender från Personlig almanacka och tror jag ska göra det igen! Det var Linn (Jung) som tipsade om det för nåt år sen och så beställde jag en. Gillade nog, men sen har jag ändå haft en massa andra kalendrar och i Berlin behövde jag knappt kalender… 😀 http://www.personligalmanacka.se/SE/

    Gilla

Kommentera

