Produkttips

Det är sällan jag blir så förtjust i kosmetikaprodukter att jag känner att jag har ett behov att dela med mig om dem. Men nu känner jag att det finns två produkter jag vill tipsa om, nämligen:

IMG_2734.JPG

Garniers The Miracle Cream fick jag i min första Livbox i våras (vet att yngre Livbox-prenumeranter inte fick den i sin produkt, only for aging women, haha) och har använt den dagligen sen dess! Den är lättare än en BB-creme, men ger ändå ett behagligt lyster åt ansiktet. På sommaren räckte det ibland att sätta bara den (behövdes inte ens fuktighetskräm under) och det räckte bra. Dessutom har den SPF 20, så fick betydligt mindre fula pigmentfläckar än tidigare somrar och ändå var jag ute i solen MYCKET. Tummen upp.

En annan är Schwartzkopfs beach babe-spray. Vet inte hur bra den egentligen är för håret, men den har lite sparat på mina frissakostnader. Man sprayar alltså det på vått hår och så blonderar det håret gradvis. Har använt den med en månads mellanrum och den har nog gjort håret ljusare, men fortfarande rätt naturligt (tycker jag själv i alla fall!).

Inlägget är INTE ett samarbete med någon av ovannämnda märken.

Kommentera

