Sköna hemmadagar – hah!

Nämnde visst att vi hade en skön hemmadag? Igår var då raka motsatsen, var helt slut på kvällen.

Lillfröken var på helt gott humör men vaknade tidigt, vägrade sova dagssömn och till slut kickade övertröttheten in och hon var som om hon varit full när hon sprang in i alla bordhörn, störtade ner från stolen osv osv.

Idag tog Joonas över och jag trodde då aldrig att jag skulle tycka det är SKÖNT att lämna hemmet och åka till skolan. Internationell kundservice är dagens tema, låter intressant!

Hur som helst, om jag någon gång i tiderna avundats folk med barn som kan stanna hemma pga sjukt barn, så tar jag det tillbaka…

IMG_2772.JPG

Julbelysningen i trappan gör mig så glad!

Kommentera

