All I want for Christmas (and birthday too…)

Ja, visserligen skulle jag önska att vi alla skulle minska på mängden julklappar åt varann, men man får ju alltid drömma, eller hur? Och om nu någon mot förmodan skulle sitta och fundera på vad den kunde skaffa åt mig, kan ju följande collage ge lite tips åt något håll. Undre raden är helt mina egna önskemål, det övriga är familjens gemensamma önskemål:

All I want for Christmas (and birthday...)

De större HotCool-glasen (alltså inte den ”normala” storleken, dem har vi av) finns knappast någonstans att få längre, men det står högt på listan ändå. Hette de månne Smoothie-glas? Essence skumppaglas skulle vi också behöva faktiskt.

Övriga önskemål:

  • Biljett till Mamma Mia på Svenska Teatern
  • Tatuering (vill eventuellt täcka min gamla tribal med något finare), gärna till AntonLegacy
  • Robotdammsugare (min man är dammallergiker och vi är lata dammsugare)
  • Presentkort till Mili Kaikkonen
  • Presentkort till en städfirma

Slut på det materiella inlägget. Tack.

Kommentera

