Hau hau!

Alltid då och då nämner jag Heikki Kuulas låt Koirakaveri från IpanapaRÄP-skivan. Det är över ett år sedan som Isla blev förtjust i låten och sade just inget annat än Hau hau och låten funkar fortfarande. Det senaste är att gå in på rummet, sätta på låten, släcka lampan och i skenet av nattlampan dansa till låten.

Till vår stora glädje säljer Katin Tavara Heikki Kuula-produkter och igår kom paketet med både t-shirt och college. Hur glad kan en liten människa bli? Hon har ju sett videon så hon kände igen bilden.

IMG_2901.JPG

IMG_2892.JPG

IMG_2876.JPG

IMG_2872.JPG

Samtidigt flinar jag ju åt bilden när jag vet hur ”ful i mun” Heikki Kuula annars är. Liksom en tuff räppäre i hundkostym (fast han har ju bra humor nog), haha! Gillar skarpt hans övriga produktion, men inget jag kanske vill höra ur min dotters mun…

En reaktion på ”Hau hau!

  1. Ping: Lucka 3 | Catten

Kommentera

