Lucka 1

Jag vet, jag är hopplöst sent ute med att upptäcka Familjen. Har liksom många gånger snappat upp det via Shazam, men sen har det aldrig blivit av att bekanta sig närmare med produktionen. Tills Familjen-Johan charmade mig totalt i senaste säsongen av Så mycket bättre. Alltså hur komisk är inte han med sitt långa nattlinne, discokulan, skånskan och de coolaste movesen (men sådär att man sku vilja dansa med honom)?

Egentligen ville jag sätta hit Det snurrar i min skalle, eftersom den spelar hos mig på repeat, men valde att börja med en lite färskare låt, från ett par år tillbaka:

Kommentera

