Lucka 19

Efter en lång och stökig dag med mycket organiserande och osäkra situationer, känns det nu extra skönt att jag faktiskt har JULLOV, ända till trettondagen faktiskt. Hohoh, när hände det senast?

Anyway, till dagens lucka: The Ting Tings såg jag 2009 live i Sziget i Ungern och var oerhört imponerad över hur bra show endast två personer på scen kunde åstadkomma. ÄLSKADE deras första skiva, väntade lääänge på deras andra, och tredje gjorde mig kanske lite besviken. En av mina favoritblusar är faktiskt en Ting Tings t-shirt, som en kille en gång kom och gav en komplimang för på Flow (tänk så jag återkommer till Flow i typ varje lucka…). Kanske jag snart skulle rymmas i den igen?

Kommentera

