Jul i vårt hus – äntligen

Som jag sysslat och pysslat, men nu börjar det äntligen vara klart för julfirande i detta hushåll. Sent igår kväll fick jag klar julgranen och Isla stannade tvärt till när hon såg den i morse och utropade ”BOLLE!”.
Vågade inte ännu i år sätta mina Iittala glasbollar i granen, inte ens högst upp, eftersom man aldrig vet om nån får för sig att välta hela grejen…

Och ja, vad är det för sorts gran? Jo, från Clas Olsson, sökte den från källaren, där den väntat i ett år. Ångrar fortfarande inte att vi kör med oäkta gran.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/0bd/76286968/files/2014/12/img_3272.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/0bd/76286968/files/2014/12/img_3292.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/0bd/76286968/files/2014/12/img_3279.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/0bd/76286968/files/2014/12/img_3298.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/0bd/76286968/files/2014/12/img_3296.jpg

En reaktion på ”Jul i vårt hus – äntligen

  1. Jag har nog hängt mina glasbollar i granen. Gjorde det ifjol också och det gick bra. Lite högre upp visserligen men hittills har det gått fint och Hubbe säger nej nej när han tittar på granen, hehe!

    Gilla

Kommentera

