Bloppis

Kan ju inte skada att kolla om det råkar finnas intresse även här av dessa grejs:

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/0bd/76286968/files/2014/12/img_3441.jpg

Rätt Start spjälsängsskydd, tvättad en gång, dvs i mycket bra skick. 20€.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/0bd/76286968/files/2014/12/img_3453.jpg

Makia Original Raglan Parka, strlk L, herrmodell. Panikköpte den när ingen vinterjacka gick fast efter förlossningen och det var KALLT. Men så använde jag den bara ett par ggr, pga herrmodell och sitter illa på iaf min kvinnokropp, och sedan dess har den hängt oanvänd i garderoben. 100€.

Dessutom säljer jag ett par snygga Sorels i storlek 41,5 för 60€, även de nästan oanvända eftersom det knappt blev vinter förra året och sedan dess har mina fötter krympt till nästan sin normalstorlek igen. Men de ska min syster prova, men passar de inte, säg hepp om du är intresserad!

Kommentera

