Sjukstuga vol. 2

Jep, så drabbade Islas bobba tydligen även mig. Täppt, ont i halsen och hela kroppen värker, men ingen feber, skumt.

Jävligt opassande med tanke på att jag imorgon kväll flyger till München för att jobba på ISPO-mässan tillsammans med Superyellow. Därför passar jag på att vila nu, så det finns ork sen. Mässor är ändå ganska intensiva, speciellt när jag ännu ska representera ett företag jag inte känner SÅ bra ändå.

Opassande är även att Isla tydligen nu blivit en nattvaknare och väcker oss varje natt typ kl. 03. Sömnhandikappad som jag är, får jag inte sen sömn, när jag äntligen skulle ha möjlighet till det. Så bristen på sömnen underlättar ju inte precis på måendet. Men mer om sovandet i ett skilt inlägg.

Så alla dunderkurer tas emot, både för att bli frisk och för att orka jobba intensivt i ett par dagar. Ingefära och honung har jag redan gjort varm dryck av och ska fortsätta med det, men nåt annat? Förutom dessa:

IMG_4191
Carmolis glömdes ur bilden!

3 reaktioner på ”Sjukstuga vol. 2

Kommentera

