Snabb update

Jag är tillbaka i Finland efter ett roligt och intressant mässveckoslut i München. Det visade sig dock att jag hade bihåle- och öroninflammation (tur att jag fattade gå till läkaren några timmar innan avfärd till flygfältet!), så det påverkade nog lite orkandet, vilket var synd.

Att sedan återvända till nattvaknaren här hemma gör ju inte saken bättre, så jag är mer eller mindre en zombie just nu. Att sova lite skulle vara helt fantastiskt. Tur att lillfröken är så underbart sällskap dagstid, blev riktigt tårögd när jag såg henne och Joonas på flygfältet.

Återkommer när jag tänker lite klarare igen. Ha det bra så länge.

IMG_4242

IMG_4252

IMG_4257

IMG_4248

IMG_4262

Kommentera

