Den känslan…

…när du vaknar kl. 07:30, känner dig relativt utvilad och resten av familjen ännu snarkar i sängen! Skönt!

Jag vet, från att ha haft en flicka som sovit djupt hela natten till ca. 10 är ju detta inget, men efter den senaste veckan känns det som himlariket! Och Isla vaknade första gången först kl. 06, inte kl. 03. Halvsov typ, så lyfte bara henne upp i sängen och hon somnade där. Jag vet att man borde köra samma metod även på natten som på kvällen (eller hur?), men så länge jag måste stiga upp på morgonen, klarar jag nog inte av det.

Kvällarna går sådär. Första kvällen returnerade jag henne 50 ggr tillbaka till sängen, sa natinati, gick ut utan att se bakåt och stängde dörren. Andra kvällen räckte 16 ggr, igår dock 53 ggr… Hoppas det nu lättar så småningom.

Själv känner jag mig inte så frisk, trots att antibiotikakuren tog slut, så ska göra ett besök till fru Doktor och se vad domen blir.

IMG_4297

Kommentera

