Slut på praktiken

Igår var det min sista praktikdag på titiMadam och på måndagen återvänder jag igen till skolbänken. Känns lite vemodigt, pga att det varit ett jobb som varit trevligt att gå till, främst tack vare trevliga kolleger, som varit på ganska samma våglängd som jag (känner kanske inte att jag hittat helt någon sådan i skolan). Märkte när jag började på min andra antibiotikakur och fick rådet att vila hemma några dagar, att jag faktiskt gärna hade gått till jobbet istället. Och DET är ovanligt! Samtidigt är jag tacksam för allt jag lärt mig och fått jobba med, fördelen med ett litet företag är att man får pröva på lite allt. Och hur glad är jag inte över att Superyellow tog med mig till München!

Ännu igår hann vi i sista minuten lansera en ny smyckeskollektion: Flora & Jungle, som jag tycker ni ska ta en titt på. Helt nya motiv (inga djur denna gång) i läckra färger. Speciellt statement pendant tycker jag är en spännande nyhet!

Efteråt dukade vi upp i bakrummet, sökte nepalesiskt, drack vin och umgicks i många timmar. Fina typer. Och visst hann vi med en öl på BrewDog också.

Lite omväxling ska det ju dock bli att ha lite närstudier igen i en månad och så är jag mycket ivrig över min nya praktikplats till våren, men mer om det senare!

IMG_0206-0

Bild lånad av titiMadam

IMG_4436

IMG_4435

Måste ju skaffa Superyellow-mössor åt familjen, Isla satt ännu nån timme senare med mössan på huvudet, med lapparna kvar fast i mössan.

Kommentera

