Krokodilstövlarna

Fast vår familj inte blev vald till Crocs Test Squad, vill jag ändå passa på att rekommendera Crocs vinter-/välikausistövlar, Kid’s Crocband Gust Boot. Främst för att dagispersonalen berömde dem pga dess vattentäthet. Isla har användt traditionella Kuoman i vinter, men nu börjar de vara lite varma plus att Isla nästan alltid har gummistövlar på när vi söker henne från dagis. 

Lätta är de ju, som Crocs brukar vara, så jag tror de är bra på foten. Köpte dessa när affären i Iso Omena hade slutförsäljning, så fick dem för ett bra pris. Egentligen ville vi köpa de fräscha gula, men eftersom det inte fanns passliga storlekar, tyckte jag brun/orange var ett tufft alternativ:





Här planeras dagens outfit. Man kanske kan skymta Crocsens coola prickiga foder…

Under utförsäljningen passade även jag på att skaffa ett par jag suktat efter hela hösten, Women’s Adela Foldover Fuzz Bootie, och de har nog varit i flitig användning. Många har berömt dem och blivit chockade när jag avslöjat att de faktiskt är Crocs, haha!



De kan användas både såhär eller sen nervikta. Gillar starkt!

Kommentera

