Crazy times

Igen bara flyger tiden iväg och bloggen ligger och möglar helt bortglömd. Är ännu lite svag efter påskens magsjuka och det har varit hektiska dagar på jobbet, men på ett bra sätt. Idag ska jag byta avdelning, och skolas dit, så det är som att börja på ett nytt jobb igen. Spännande!

Jag kanske låter bilderna tala för sig:

 

Jag vävde en halsduk i mjukaste alpackagarn. Den blev inte riktigt så här fin hela vägen, men är annars riktigt nöjd. Har dock ännu inte sett den på riktigt, eftersom den fortfarande är i vävstolen.

 

  

 På påskmåndagen tog vi oss ut på en lite för lång cykeltur eftersom jag ännu kände mig lite svag. Men roligt var det, fast lite skakigt igen med ”precious cargo” bakom mig. Men Isla gillar det som tur och min nya cykel rullar som en dröm! Mycket nöjd.

 

 Så avrundar vi med mina fina narcisser och det förtjusande staketet från Tiger. Isla fick också en egen vattenkanna.

Samtidigt söker vi ännu budgetboende i Stockholm så keep those tips coming!

Nu tar tiden slut igen så jag får återkomma igen, heippa! 

3 reaktioner på ”Crazy times

Kommentera

