Keikkasällskap sökes!

Scrollade igenom Instagram i morse och det var rätt så många bilder från gårdagens Tavastia-keikka.

Jag älskar ju att gå på keikkor, det har nästan alltid varit så, att istället för klubbar har jag gått på keikkor. Men ja, situationen förändras ju lite (eller ganska mycket) efter att man får barn. Visst försöker vi hålla oss aktiva på keikkafronten, men eftersom Joonas är mitt främsta & trogna keikkasällskap, kräver det alltid barnvakt.

I och med min nuvarande praktikplats skulle det dessutom nu vara extra viktigt att jag skulle försöka aktivera mig. Så kan inte du säga hepp nästa gång du är påväg/funderar på en keikka? Kan inte lova att det lyckas (pga att jag som sagt är gift med en som skiftesarbetare, men jag lovar att i alla fall försöka mitt bästa.

6 reaktioner på ”Keikkasällskap sökes!

  1. Jag kan gärna vara keikkasällskap 🙂 jag funderade på stk igår, men kompisen jag frågade med ville hellre sed över en kaffe på eftermiddagen, och så blev det inte av att fara till Tavastia. Teater är en annan grej jag är dålig på att komma iväg på just för att det känns så bökigt att få någon med.

    Gilla

Kommentera

