Första morsdagskaffet

På fredagen började vi morgonen med att tillsammans med Isla gå på dagisets morsdagskaffe. Tyvärr var där inte så många andra mammor, men det var ju mysigt ändå. 

På sistone har ju Isla blivit glatt kvar på dagiset när jag lämnat henne där, men nu blev hon ledsen när jag plötsligt sen också måste gå på jobb istället för att stanna på dagiset hela dagen. Verkade vara en typisk reaktion bland barnen. När dagispersonalen tröstade Isla med att hon får leka med mamma hela veckoslutet, började jag nästan gråta, eftersom jag visste att jag skulle se henne först på söndagkväll följande gång…

   
  

På vägen måste man stanna för att sjunga ”Lilla snigel akta dig…”.

Vi passade på att ta några selfies.  

 

Mitt första självlagade kort, mitt hjärta smälter!

Kommentera

