I did it!

Sitter för sista gången i bussen mot Sockenbacka för att avsluta min utbildning med kaka och bubbel. 

När jag på morgonen i min enorma trötthet och bultande huvud tassade in i köket, väntade ett paket på bordet! 

  
Joonas hade när han kom hem från kvällsturen lämnat den där. Kunde inte direkt öppna den för att inte väcka Islas uppmärksamhet, men visste att vad som helst fanns i detta paket, skulle jag gilla det. När jag väl öppnade den fanns där en klänning!

   
 

Helt underbar! Var bara så häpen eftersom detta inte var någon som jag nämnt om eller tipsat om att den vill jag ha (trots att jag nog kollat på den), utan han har själv kollat på nätet och tyckt att denhär säkert skulle passa mig. Och det gör den ju! Visst är jag medveten om hans goda smak, kan t.ex. lita på honom när han ska köpa kläder åt Isla, men lite förvånad blev jag ändå!

Drog klänningen direkt på mig med mina gula strumpbyxor och Lotta from Stockholm-träskor och så småningom började även huvudvärken lätta.

Det har nog varit intensiva 8 månader och speciellt denna vecka, då jag försökt kombinera hektiskt jobb (pga Provinssi & Tuska) med studier, har nog huvudet tänkt explodera några gånger. Så jag highfivear oss (speciellt mig då, heh) för allt vardagspussel och att jag tagit mig till denna punkt.

2 reaktioner på ”I did it!

Kommentera

