Gräsänka

Har just kramat & pussat mina kära och åker som bäst till jobbet. Isla och Joonas åker idag till stugan och stannat där eventuellt några veckor. 

Känner mig lite tudelad: Å ena sidan ser jag fram emot att sova på morgonen innan kvällstur, se på Netflix om kvällarna alternativt träffa vänner (drinks anyone?) och städa hemmet i lugn och ro. Men samtidigt kommer jag ju att sakna min lilla familj något otroligt.  

Planen är dock att hälsa på dem under mina lediga dagar och försöker som bäst fixa skjuts till Dalsbruk på fredag kväll (anyone?), så jag skulle komma iväg direkt efter kvällsturen.

Under tiden lyssnar jag på Povel Ramel:

2 reaktioner på ”Gräsänka

Kommentera

