En liten update

Jag har ju varit helt usel med att uppdatera denhär bloggen, men min princip har varit att bara skriva när jag har fiilis för det. Det var ju därför jag ursprungligen startade bloggen. Och på sistone har jag helt enkelt inte haft fiilis för det.

Sommaren gick ganska fort och kändes på många sätt tung, främst eftersom jag jobbade hela sommaren. Joonas var nästan tre veckor på lande med Isla, så mina lediga dagar gick till att sitta i buss i många timmar för att få tanka lite kärlek för att igen orka jobba. Nu på hösten börjar man på riktigt märka hur slut man är. Den där sommarsemestern ÄR ganska viktig, trots allt. 

Saken blir inte bättre av att Isla igen väcker oss om nätterna och både Joonas och jag är ganska sönder pga detta. Mer om det i ett annat inlägg (behöver era tips!). Men men, det är bara att bita ihop och försöka orka.

Jobbet är ju som tur oerhört intressant och motiverande och knegandet under sommaren lönade sig: får fortsätta där ännu och fick dessutom byta till sådana arbetsuppgifter som motsvarar min ursprungliga utbildning! 

Men ja, vad jag ville säga är att jag känner att jag igen har behov för att få skriva här, hoppas ni ännu orkar hänga med.

Kommentera

