Återanvändning del 1

För några veckor sedan nostalgitrippade jag på We love the 90’s-festivalen och fick inspiration till att äntligen gräva fram min MTV t-shirt från 1994 och tuuna den lite. Hade alltså tänkt göra det annars också, eftersom jag tänkte den kunde vara ok sådär annars också ifall jag klippte bort ärmarna osv.

1994 var MTV Europe en stor del av min liv och när jag sedan vann denna t-shirt därifrån var jag SÅ himla stolt över den. Då bar jag den tidsenligt med pappas vita kragskjorta och Levi’s 555 under och reivade loss på KY Exit. T-shirten var alltså enorm.

  

Mina alternativ inför festivalen. Radio Mafia fick också en omgång med saxen, blev helt ok!

  

Riktigt nöjd med slutresultatet! 

Kommentera

