Återanvändning del 2

MTV-blusen i förra inlägget fanns i källaren i en låda med texten BÄNDIPAITOJA. Det visade sig att lådan var en guldgruva och jestas vilken nostalgitripp att gå igenom blusarna, eftersom jag mindes typ direkt när och var jag köpt dem, var jag bodde då, hur jag mådde osv osv.

Det som slog mig var att de flesta blusarna var s.k. ”lady fit”, dvs superspända korvskinn. Liksom varför? Och just därför har de förblivit oanvända (fast visst använde jag dem då, men lite obekväma var de nog redan då).

Isla blev superivrig över blusarna och ville prova dem:

   
   
Det fick mig att fundera att dom kunde ju vara natipaitan åt henne, eftersom hon älskar sin stora t-shirt med dinosaurier. Så nu har hon i användning A Camp, Funky Elephant 2003 och Skunk Anansie och verkar trivas bra i dem:

   
    
 

Kommentera

