Dear Santa… eller födisönskelistan!

Här kommer min materiella önskelista på nytt!

Catten

Nå vad månne den äldre damen i familjen har för önskemål inför jul och födelsedag då? Här kommer det materiella inlägget, woop woop!

onda_boken-korkea-aho_kaj-32994744-frntl

Onda boken av Kaj Korkea-aho

063255-191_10

Tasaraita påslakan (x 2), Marimekko, gärna grå, men även andra färger duger. De verkar så sjuuukt sköna och mjuka.


Polly klänning, Marimekko. Storlek 42-44.


Sopiva är helt ljuvlig den också. Storlek 40 är bra i den modellen.

estelle-happy-socks-black-_-white-flat_1

Happy Socks armbandsur. T.ex. den här.

770_1818

Essence skumvinsglas.

anja-snellman-antautuminen

Anja Snellman: Antautuminen


Martina Haag: Det är något som inte stämmer


En bra och lättanvänd kamera! Joonas har en så fin systemkamera men jag har ingen energi eller tålamod att lära mig använda den. Olympus Pen E pl7 var den som rekommenderades förra året, men hur är det nu? Har DU tips på en bra kamera? Hoppas på att samla ihop lite pengar till min presentkassa så jag får skaffat den innan resan.

  • Biljett till Eurovisionerna i…

View original post 60 fler ord

Kommentera

