40 is the new 30

Ja, jag gick ju och fyllde 40 för några veckor sedan. Dagarna kring själva födelsedagen var så hektiska pga ett projekt på jobbet så jag knappt hann tänka på att jag fyllt år. Så veckoslutet med hotellövernattning och fest på We Got Beef kändes desto mer förtjänta efter den veckan.

Lyckades få min favorit-DJ Aleksi Pahkala som DJ för kvällen och han levererade minsann! Han spelade alla mina önskelåtar och dessutom (telepatiskt?) alla låtar jag glömt att önska! Det var en underbar nostalgitripp på dansgolvet med gamla och nya vänner.

Jag var ett enda stort leende hela kvällen och hade svårt att få sömn när vi väl anlände till hotellet. Men låååång hotellfrukost med fina vänner från Sverige och mina kära vänner härifrån gjorde tröttheten så värd.

Inte alls illa att fylla 40, kan jag säga!

   
    
   
   
    
    
 

Kommentera

