Bloggträff i Ekenäs

Under vår semesterresa blev jag taggad i Instagram under en bild som handlade om en bloggträff i Ekenäs’ Lindex. Och tur var ju det, eftersom jag just då levde i en somefri bubbla och hade knappast noterat träffen annars.

Tänkte direkt att det knappast lyckas, med tanke på Joonas’ turer men tänka sej, denna gång råkade han ha ledigt!

Efter en ganska tröttsam dag på jobbet, träffade jag Julia i Kannisto, plockade med oss några latten och åkte iväg för att hämta Hanna.


Hela bilfärden kändes så terapeutisk, så skönt att tala med andra mammor med barn i samma ålder.

Väl i Ekenäs var vi lite fashionably late (nålå!) men sem följde ett par timmar av shopping och mingel. Kul att träffa bekanta bloggare och sådana jag känner typ via Instagram. Speciellt Sandra – som ordnade hela grejen – var kul att träffa!

Hittade några överdelar (Holly & Whyte, självklart!) åt mig i smarriga färger:


…och så fastnade även en klänning åt Isla med, trots att barnkläderna inte var på erbjudande. Passade perfekt till dagisets Valborgsfirande idag:


Inte helt vår grej detdär ljusröda men prickarna och svartvita detaljerna kunde jag helt enkelt inte motstå!

Kommentera

