Flowin’

OBS! Detta inlägg skrevs på fredagen men glömde publicera det…

Idag är det äntligen dags för årets mest efterlängtade festival, nämligen FLOW. I år betyder det också efterlängtad tumistid med Joonas, it’s been a while.

Planerna var att köpa Fre+Sö-biljetter, men så kom Morrisey i sista minuten in på lördagens program, så det blir 3 dgr sen också.


Få bara se hur jag orkar ikväll, känner mig inte helt frisk ännu och är så FRUKTANSVÄRT trött. Jamie XX börjar först kl. 00:00, noooo!

Vad ser jag mest fram emot förutom Morrisey & Jamie XX? New Order, Massive Attack, Descendents, Iggy Pop, M83 och CVRCHES tror jag att jag väntar mest på.

Kommentera

