Det är ju Bouncy!

1997 tog jag min första. 2015 min följande. I måndags tog jag min tredje. Tatuering alltså. Hoppsan. 

Tog ju senast bilden som finns på min header, som den talangfulle Pia designat. Det är ju jag liksom. Plötsligt började Isla fråga var hon är och det började gräma mig att jag faktiskt ville ha en tatuering som symboliserar henne. 

Alla idéer kändes så lame… tills jag kom på att jag ju hade en liknande bild på Isla aka Bouncy, som Pia gjorde som tillägg till min header i förra bloggen och skickade åt mig typ dagen efter att Isla fötts! Minns ni:


Så råkade Joonas ha ett presentkort liggandes hemma, som han inte ändå skulle hinna använda före hans egen tid, så han föreslog att jag skulle ta det. Beställde tid till Ella, som jag även senast besökte och tadaa:

Mitt i allt kaos omkring mig reagerade jag på vilket enormt lugn spred sig inom mig när jag låg där i lugna och harmoniska Tatuata, lyssnade på The National och José Gonzalez och behövde inte göra något annat än att hålla ut handen och bara vara. Smärtan kändes inte just alls, kanske just pga det enorma lugnet? Märks kanske att man varit lite jäktad?

Kommentera

