All I Want for Christmas…

Vad önskar jag mig då? Ingen har frågat men jag tänker ändå lista ner mina orealistiska önskemål nedan, hahaa! Många av önskemålen är nog våra gemensamma önskemål i och med flytten men de två första grejerna önskar jag mig personligen:

  1. Huopikkaat – är så trött på att frysa om fötterna när jag är ute med lekande barn och dessa klassiker lär vara de varmaste. Min skostorlek är 39-40, så tror 40 blir bra. 
  2. EDIT: Denna fick jag! Fitbit eller ett motsvarande aktivitetsarmband. Fitbit lär vara den som samarbetar bra med iPhone. 
  3. Evighetsönskemålet: String hylla. Nu har vi en perfekt plats för den också! 
  4. Ställning för tidningssamling, Everyday är ett märke. Svart eller grå.
  5. Ställning för ved, Arteks Kanto är ju bara för sjukt fin: 
  6. Marimekko Jersey Tasaraita påslakan, färg: grå.
  7. En bra robotdammsugare! Köpte ju en på erbjudande men man måste tömma filtret konstant + lyckas inte få nytt filter till den. Roomba 8-serien har rekommenderats… 
  8. EDIT: Dessa fick vi i julklapp! Marimekkos tallrikar! Speciellt dessa Siirtolapuutarhas mindre tallrikar: 
  9. EDIT: Även av de understa tallrikarna fick vi några stora. Dessa tallrikar har vi av redan men vi behöver fler! 
  10. EDIT: Fick en Dyson istället!!! Electrolux Ergorapido handdammsugare. Köpte en begagnad, men akkun var så hopplöst trött så fick pengarna tillbaka. Men gillade den! 
  11. Ajoo en grej hittade jag ännu på åt mig! En Support Your Local -college!
  12. Och ja, tofflor till jobbet! Som typ Reino. Crocs har ett par ok också: 
  13. Olympus-linsskydd som man får fast i kameran. 
  14. Linus Jonkman: Introvert – Den tysta revolutionen 
  15. EDIT: Tjohoo, mina kolleger gav mig dessa! Moiko Reflexvantar, skulle vara perfekt när jag inte lyckas få nåt reflex att hållas på min jacka, alla bara lossnar och tappas bort: 
Kommentera

