Superluktsinnet

Kära bloggen, jag har ett problem… Om Pia för en tid sedan råkade ut för saknad av luktsinne, har jag nu en tid lidit av superluktsinne. Nej, jag är inte gravid, men luktsinnet är exakt detsamma som när jag var det och det är sjukt jobbigt.

As we speak sitter jag i bussen och kämpar emot kräkreflexer pga någons rakvatten. Och ni kan bara tänka er hur det var i morse, när den minsta i familjen råkat ut för en bajsincident… Lukten liksom stannade i näsan trots att jag lämnat hemmet. Yök yök yök.

Vad är det för fel med mig?

3 reaktioner på ”Superluktsinnet

  1. Jag vet vad det beror på! Det är det här j*vla mörkret. När ditt synsinne inte kan användas som det är menat börjar andra sinnen förbättra sig istället. Logiskt eller hur?!

    Gilla

Kommentera

