Sömnskola dag 4

Hon hatar sin säng. Jippii.
Och pappa duger inte över huvudtaget, så det är min nakki hela tiden.
Ingen robotteknik funkar, eftersom hon är hysterisk.
Dessutom försträckte jag just axeln.
Jag hajoo.
Tur att vi har rådgivning imorgon, så kanske Hilkka kan ge oss några goda råd.

Ser fram emot veckoslutet då jag är ensam hemma på kvällarna. Sku behöva en Supernanny hit NU.

3 reaktioner på ”Sömnskola dag 4

    • Till slut, lite efter kl.23, somnade hon efter ett glas mjölk sittandes i sängen brevid mig. Tungt är det, speciellt när man ska på jobb på morgonen…

      Gilla

  1. Kämpa, kämpa! Inte enkelt det här, när man inte vet hur mycket som är trots och vad problemet egentligen är. Så länge du och Joonas är konsekventa med vad ni än gör så fattar hon nog snart skulle jag tro! Ge inte upp, snart vänder det!

    Gilla

Lämna en kommentar